System call center - IVR kolejka

IVR kolejka to aplikacja służąca komunikacji z klientami w każdej małej i średniej firmie, której zadaniem jest usprawnienie telefonicznej obsługi klientów.

Dzięki tej usłudze:

  • wielu pracowników - w tym także rozproszonych po całym świecie - może obsługiwać jedną wspólną linię telefoniczną,
  • możesz inteligentnie kształtować obciążenie konsultantów,
  • Twoi klienci nigdy nie usłyszą sygnału "zajęte", tylko zostaną skolejkowani,
  • możesz informować klientów o ilości osób oczekujących na połączenie i szacowanym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem (agentem),
  • Klient oczekujący na połączenie z konsultantem słucha muzyki,
  • konsultant odbierający połączenia może być informowany o tym, iż połączenie pochodzi z kolejki oraz o czasie oczekiwania klienta,
  • możesz na bieżąco w przeglądarce internetowej śledzić stan kolejki,
  • element IVR Kolejka może być dowolnie łączony z innymi modułami IVR.

Ile to kosztuje?

Miesięczny okres testowy usług IVR całkowicie za darmo !
Zamów IVR już dziś i sprawdź, jak fantastyczne jest to narzędzie.

Jak to działa? - case study

Przykładowe zastosowanie i możliwości systemu call center - IVR kolejka możesz sprawdzić dzwoniąc pod numer 61 622 26 11 (poł. bezpłatne w sieci ipfon).

Zapoznaj się z dokładnym opisem wdrożenia systemu w przykładowej firmie.

Zobacz jak uruchomić i skonfigurować IVR Zobacz film pokazujący jak łatwo i szybko można uruchomić profesjonalny system IVR w Twojej firmie.

Uruchom film

Pobierz dodatek do Mozilla Firefox dzięki któremu na pasku stanu przeglądarki ukazywać się będzie informacja o ilości połączeń oczekujących na odebranie oraz o najdłuższym czasie oczekiwania połączenia w kolejce. monitoring IVR kolejkaDodatek pozwala na określenie poziomu jakości obsługi poprzez określenie czasu, po jakim uznajemy, iż połączenie oczekuje zbyt długo. Taka sytuacja jest sygnalizowana zmianą koloru ikonki na czerwoną.

projekt: difronte

[zamknij]

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

[Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu]