Wirtualny IP-PBX
Wirtualna centrala abonencka (IP-PBX) przeznaczona jest dla małych i średnich firm, a także dla dużych firm, posiadających rozproszone lokalizacje. Usługa pozwala na zarządzanie usługami telefonicznymi, definiowanie reguł kierowania połączeń przychodzących do firmy.
Dzięki tej usłudze:
- nie musisz posiadać tradycyjnej i drogiej centrali PABX w swojej firmie,
- oszczędzasz na kosztach zakupu, instalacji i utrzymania centrali w swojej firmie,
- możesz sprawnie zarządzać połączeniami przychodzącymi do swojej firmy,
- możesz dystrybuować połączenia przychodzące w zależności od pory dnia, dzięki IVR Switch,
- możesz mieć jeden numer telefoniczny dla całej firmy,
- możesz stworzyć i używać numery wewnętrzne,
- możesz stworzyć grupy (listy) użytkowników i określić kolejność odbierania przez nich połączeń, dzięki IVR Lista,
- możesz posiadać wirtualny sekretariat dzięki możliwością IVR Menu,
- sekretarka może odbierać i decydować o przełączeniu rozmowy do szefa, dzięki usłudze transferu połączeń.
Jak tym zarządzać - ipfon24?
- zarządzać wszystkimi usługami możesz poprzez system ipfon24,
- w ipfon24 możesz:
- dodawać, usuwać, blokować użytkowników,
- przypisywać numery miejskie,
- definiować numery wewnętrzne,
- ustawiać przekierowania połączeń,
- zarządzać blokadami na wybrane kierunki,
- sprawdzać billing poł. przychodzących i wychodzących,
- dodawać, usuwać, blokować użytkowników,
- dostęp do ipfon24 jest dwustopniowy, można się do niego zalogować z uprawnieniami administratora lub z uprawnieniami pojedynczego użytkownika,
Ile to kosztuje?