Wirtualny IP-PBX

Wirtualna centrala abonencka (IP-PBX) przeznaczona jest dla małych i średnich firm, a także dla dużych firm, posiadających rozproszone lokalizacje. Usługa pozwala na zarządzanie usługami telefonicznymi, definiowanie reguł kierowania połączeń przychodzących do firmy.

Dzięki tej usłudze:

  • nie musisz posiadać tradycyjnej i drogiej centrali PABX w swojej firmie,
  • oszczędzasz na kosztach zakupu, instalacji i utrzymania centrali w swojej firmie,
  • możesz sprawnie zarządzać połączeniami przychodzącymi do swojej firmy,
  • możesz dystrybuować połączenia przychodzące w zależności od pory dnia, dzięki IVR Switch,
  • możesz mieć jeden numer telefoniczny dla całej firmy,
  • możesz stworzyć i używać numery wewnętrzne,
  • możesz stworzyć grupy (listy) użytkowników i określić kolejność odbierania przez nich połączeń, dzięki IVR Lista,
  • możesz posiadać wirtualny sekretariat dzięki możliwością IVR Menu,
  • sekretarka może odbierać i decydować o przełączeniu rozmowy do szefa, dzięki usłudze transferu połączeń.

Jak tym zarządzać - ipfon24?

  • zarządzać wszystkimi usługami możesz poprzez system ipfon24,
  • w ipfon24 możesz:
  • dostęp do ipfon24 jest dwustopniowy, można się do niego zalogować z uprawnieniami administratora lub z uprawnieniami pojedynczego użytkownika,

Ile to kosztuje?

projekt: difronte

[zamknij]

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

[Zamknij i nie pokazuj więcej tego komunikatu]